Samen werken aan zichtbaarheid
Na een aantal kennismakingsgesprekken en voltooiing van de showroomuitbreiding, kwam hun aanwezig- en zichtbaarheid in online en geprinte media ter sprake. Gezien de wensen op het gebied van online marketing, dat nog in de kinderschoenen stond, en de behoefte aan beeldmateriaal van de vernieuwde showroom, was het een uitstekende gelegenheid om deze samenwerking op te starten.
Projectuitvoering
We startten met het ontwikkelen van een bedrijfsvideo, een redactioneel artikel en het promoten van een speciale actie via zowel online als offline kanalen. Mark van Vliet: “Tijdens het interview en de fotosessie voor het redactionele stuk werd er goed meegedacht met onze wensen, wat resulteerde in een krachtig eindresultaat dat ons bedrijf perfect omschrijft. Het stuk werd online goed gelezen, wat de zichtbaarheid verder vergrootte.”
De voorbereidingen voor de video-opnames verliepen vlekkeloos. Van beide kanten was er een duidelijke afstemming over de verwachtingen, waardoor ze goed wisten wat er mogelijk was. “Tijdens de opnames werd alles uit de kast gehaald, en de flexibiliteit van Kontakt Mediapartners zorgde ervoor dat de lange dag vol creativiteit uiteindelijk resulteerde in een indrukwekkende video”, aldus Mark. “Vooral de drone-opname van het openingsshot gaf de video een unieke meerwaarde!”
Krachtig eindresultaat
Het resultaat van het project is lastig meetbaar, maar de gecreëerde exposure was voor Van Vliet Zitcomfort het belangrijkste. De actie die we gezamenlijk hebben gepromoot, heeft bovendien nieuwe klanten naar de winkel getrokken. De video is inmiddels uitgerold en wordt op verschillende manieren ingezet, zowel op de website als via social media.
“We zijn zeer tevreden met het eindresultaat en de samenwerking met Kontakt Mediapartners. Het was prettig om met een lokale partner te werken die onze wensen begreep en ons bedrijf uitstekend wist te presenteren. De nazorg was top, en we zien uit naar toekomstige samenwerkingen.”