Een onverwachte partner
Vol enthousiasme deelde Sven zijn plannen om zijn huisstijl aan te pakken met zijn vrienden, waaronder Johnny Schouten, media-adviseur bij Kontakt Mediapartners. Toen Johnny opmerkte dat Kontakt Mediapartners dit ook doet, was Sven verrast: hij kende Kontakt Mediapartners alleen van de krant, Het Kontakt, en had geen idee dat dit ook tot de mogelijkheden behoorde. “Ik besloot het een kans te geven en liet mijn flyers en folders ontwerpen. Hierover was ik zo tevreden, dat ik nu bijna alles door jullie laat doen,” vertelt Sven.
Dezelfde visie
Onze grafisch vormgevers weten precies hoe ze Svens ideeën tot leven moeten brengen. “Het is heel fijn om een partner te hebben die dezelfde visie heeft als ik,” vertelt Sven. “Ik bied alles voor je gezondheid onder één dak, en Kontakt Mediapartners doet hetzelfde op het gebied van communicatie.” Net als Sven streven wij bij Kontakt Mediapartners naar blije klanten die wij ondersteunen in hun zakelijke groeiproces. Dit wordt bevestigd door Sven: “Als ik weer een opdracht heb, stuur ik alle informatie rechtstreeks naar mijn vaste contactpersoon binnen de studio van Kontakt Mediapartners. Zij kent mijn huisstijl en weet precies wat ik wil. Alles wat ik laat ontwerpen, kan ik vrij snel goedkeuren en daarnaast is de prijs-kwaliteitverhouding ook nog eens top.”
Klantgerichte service en persoonlijk betrokken
Bij Kontakt Mediapartners voelt Sven zich echt begrepen. “Wat ik in mijn hoofd heb, komt precies zo op papier, zelfs als het alleen maar in een e-mail is uitgelegd,” vertelt hij. Naast het volledig verzorgen van de folders en flyers heeft Sven inmiddels ook andere items laten maken: van een spandoek voor aan de gevel tot briefpapier en een e-mailhandtekening. Mede door het uitgebreide dienstenpakket, ervaart Sven Kontakt Mediapartners als een fijne partner om mee samen te werken.
Als voorbeeld noemt Sven zijn Valentijnsdag-actie: “Ik had het idee om cadeaubonnen te laten maken voor Valentijnsdag. Ik stuurde dit idee naar de studio en binnen een week was de opdracht afgerond. Vervolgens bracht Johnny de cadeaubonnen persoonlijk bij mij langs.”
Naast de snelle en persoonlijke service, voelde Sven zich helemaal gezien toen er een redactioneel artikel verscheen over de opening van zijn nieuwe pand in Het Kontakt. “Het Kontakt zette mij met dit artikel extra in the picture, waardoor ik me als klant gewaardeerd voelde.”