Het wonderwoord: beleving
Samen werd duidelijk gekozen voor een andersoortige advertentie; geen prijsknallers meer, maar de nadruk op advies. De specialisten van Wakkermans Beeld en Geluid geven je persoonlijke aandacht en delen hun kennis in de vorm van goed advies: niet alleen in de winkel, maar desgewenst ook bij je thuis. Er verschenen advertenties in enkele edities van Het Kontakt waarin deze beleving naar voren kwam en we lieten klanten aan het woord in testimonials in Stadsmagazine Leerdam en de Bedrijvig Magazines. Daarnaast ontwikkelde Kontakt Mediapartners een brochure, die heel gericht kan worden verspreid.
Blije klanten als resultaat
De aanpak bleek goed te werken. Door de communicatiemiddelen op elkaar af te stemmen en zo een mooie mediamix te ontwikkelen, werd precies de vooraf vastgestelde doelgroep bereikt. Dat resulteerde in meer omzet voor de ondernemer. Maar aan de andere kant ook blije klanten; van Wakkermans Beeld en Geluid; zij hebben het gevoel te worden ontzorgd. En dat is heel wat waard.