Logo en huisstijl
De stichting schakelde KMP in voor het ontwikkelen van een huisstijl en een logo. Hun wens: een moderne opmaak die past in de huidige tijdsgeest. Het resultaat is een gestileerde vorm van de natuur en het water in het gebied, die tot leven komt in natuurlijke vormen en kleuren.
Online vindbaar
Tevens hebben we voor de Slingelandse Plassen een website mogen ontwerpen en bouwen. De website is in de herkenbare huisstijl vormgegeven. Het was belangrijk dat de vele onderdelen van de Slingelandse Plassen duidelijk te vinden zijn op de website. Door een goede website structuur op te zetten is dit gelukt. Daarnaast heeft de website ook een blog en activiteitenkalender waardoor bezoekers altijd weten wat er speelt in het natuurgebied.
Bekijk de website hier: Slingelandse Plassen
Bezoekers aantrekken
Met alleen een huisstijl en website ben je er nog niet. Hoe laat je je bezoekers weten dat er een officiële opening komt van het opgeknapte natuur- en recreatiegebied en hoe trek je meer bezoekers aan? Daar weten wij wel raad mee! Voor de officiële opening is er divers promotiemateriaal geleverd. Denk dan aan kaarten om vrijwilligers te werven, plattegronden voor de bezoekers, visitekaartjes en beachflags. Daarnaast zijn er ter promotie verschillende redactionele artikelen geschreven en social media posts gesponsord uitgezet.